Eski Bir Arkadaşın İlleti

01 Haziran 2012

Yıllar önce bir müzisyen arkadaşla orda burda bir şeyler yapmaya çalışmıştık.  Kolumdan tutup beni sağa sola sürüklemişti. Sahnede, sofrada, ayak üstü muhabbetlerde bu arkadaşın beni iten bir şeyleri olduğunu keşfettim. Davranışları aşırıydı. Uygunsuz  değildi belki ama aşırıydı işte. Hatta belki biraz içtenliksizdi. Kurmaca, mizansen gibiydi. Sonuç olarak kendisiyle fazla takılmadan voltamı aldım.

Az önce ağ üzerinde sahne çalışmalarını gösteren  fotograflarını gördüm. Aynıydı. İfadesinde hiçbir değişiklik yoktu. Gene sahteydi.

Tuhaf bir hisse kapıldım. Anlatması çok zor.

Bu arkadaş içtenliksiz olduğunu biliyor. Da! üstüne yapışmış bir kere. Atamıyor. Gene eskisi gibi çok enerjik görünüyor. Gel gör dağınık, avcı fişeğindeki saçma gibi  bir enerji ondaki. Çok fazla hareket ederek, mimik üreterek üstüne yapışmış olanı yırtabileceğini sanıyor. Deli gömleğini yırtmaya çalışıyor sanki.

Fakat sorun şu! Bedenine yabancı! Hatta bedenine  küs! O yüzden bedenini çok fark ediyor. Çok seyrediyor. Deli gömleği zihninde.

2 Yanıt to “Eski Bir Arkadaşın İlleti”

  1. esra Says:

    garip bir model ama cok yok mu?..

  2. cüneyt uzunlar Says:

    Tuhaflık yaygın. Ama öze biri üzerinden anlatılınca dikkat çemberine giriyor galiba.


Bir Cevap Yazın

