hacıhüsrev nişantaşı dolmuşu

15 Haziran 2014

316801_247673371938290_100000868878644_694331_2320561_nşöhretli siyasetçiler televizyonlarda ellerini kollarını hareket ettirdikleri, korumaları eşliğinde yürüdükleri gibi -fakat bu sefer korumasız, hiçbişiysiz, birer silüet olarak- hacıhüsrev’de yürüyebilirler mi?

aynı şöhretliler, nişantaşı’nda o şekil dolaşsa ne olur?

cevapları düşüne duralım başka bişiy anlatıcam.

bi kurban bayramında görmüştüm kafası kesik boğanın nasıl koştuğunu. işte! demiştim, vücut da hatırlıyo. hatta bazı dış etkiler beyinden önce vücut tarafından yanıtlanıyo.  onu da bi belgeselde görmüştüm: denek fark etmeden parmağına iğne yaklaştırıyolardı, kan sanki  bilinçle parmak ucuna doluşuyodu.

samimiyeti dolaysız tepki olarak not etsek mi acaba? beyinden önce bedenin, omurganın tepki vermesi de diyebiliriz belki samimiyete.

ayrıca bakınız, arapça kökenli bir sözcük olarak ‘samimi’, “bir şeyin en iç kısmı, öz, ilik” anlamlarına geliyo.

ne diycektim?

ha!

samimi oyunculuklara çok ihtiyacım var. onu diycektim!

 

 

 

Bir Cevap Yazın

