Birinin Yüzüne Bakınca

02 Ekim 2016

Birinin yüzüne bakınca, duyguları düşünceleri yansıtan bir kompozisyon görüyorum;

yıllar içinde yaşadıklarını dolayısıyla yaşamadıklarını -hatta zaman zaman yaşayamadıklarını- tahmin ediyorum;

açığa vurularak gizlenen, gizlenerek açığa çıkan duygular, düşünceler sezinliyorum;

ailesinin sosyal ve ekonomik durumu hakkında düşünebiliyorum;

çoğunlukla arasındaki yakınlığı yahut uzaklığı genellikle anlayabiliyorum;

türüme, diğer hayvanlara, canlılara ve varlığa dair düşünceler çağrışıp geliyor;

o biraz anlatınca yargılarım pekişiyor yahut derinleşiyor yahut da değişiyor

ve onu ancak zamanlar, mekanlar, olaylar içinde görünce çok daha iyi anlayabiliyorum.

Bir Yanıt to “Birinin Yüzüne Bakınca”


Bir Cevap Yazın

