kızıl geyik ile boz köpek

08 Ağustos 2017

görüyor musun dedi kızıl geyik  görüyorum dedi boz köpek  peki ne görüyorsun dedi geyik  senin gördüğünü  sahi mi  sahi bundan büyük erinç olabilir miydi  bir geyikle bir köpeğin gördüğü şey aynı olabilir miydi  göğsüne saplı acı hem de haz veren soyut hançeri hissetti  soyutluğu somutlaştırıncaya kadar şekillendirdi  bu dedi kara bir şey  ah evet dedi köpek kendini tutamayıp ben de görüyorum kapkara senin gözlerin kadar kara  şaşkınlıkla köpeğin bakışındaki kederi ayrımsadı geyik  dili sürçtü  kayadan kopmuş bir taş dedi nasıl biçimsizse o da öyle  üstelik sürekli değişiyor  değişiyor ama nasılsa hep aynı kalıyor  uzaklaşıyor yakınlaşıyor ama hep içimde  bazen yok oluyor ama hep var  ben de dedi köpek ben de aynı anda acıyla haz duyuyorum ben de tüm yokluğuna rağmen onu içimde buluyorum  ikimizin de görebileceği ancak ikimizden başka kimsenin göremeyeceği özel bir şey o  geyik köpeği başıyla onaylar acı veren hazla kıvanırken uzaklarda bir avcı boynuzunu üfledi  ses upuzun tok bir ıslık kılığında işitildi  bulutlar kayalıklar solgun bitkiler geyiğin rengine boyandı  köpek istemsizce kulaklarını dikti  gözlerini kıstı  burnunu geyiğe çevirdi  sağ ön ayağıyla sol arka ayağı adım atacak gibi havada asılı kaldı  kuyruğu geriye doğru yere koşut kaskatı gerildi  engel olamadığı sırıtkan hırıltı bakışını sislendirdi  geyiğe haz ve acı veren hançer şimdi sadece acı veriyordu  köpek hırıldayarak hâlâ ben de diyordu ben de seninle aynı şeyi görüyorum  o soyutluk sadece bize özel  o soyutluk sadece bize özel  o soyutluk sadece bize özel  ne kadar çok tekrarlarsa o kadar gerçek olacaktı sözleri  bundan kesinlikle emindi  köpek sırıtkan hırıltısıyla sayıkladıkça geyiğin göğsündeki hançer daha içerlere saplanıyordu  birden istemsizce başını eğdi  boynuzunu köpeğin karnına saplayıverdi ve yaptığına inanamayarak şöyle dedi  şimdi aramızda sahiden özel bir bağ var

Bir Cevap Yazın

